Frågor och svar

I vår FAQ har vi samlat de vanligaste frågorna och de rätta svaren. Skicka gärna frågor du inte hittar där till oss, via formuläret nedan.

F A Q

Efter en olycka

Här hittar du information om vad du behöver göra om din Hövding löst ut vid en olycka, så att du kan få en ny Hövding så fort som möjligt.

Anmäla olycka

Göra Reklamation

Här hittar du information om vad du ska göra om Hövding inte fungerar som den ska, eller om den löst ut utan att du varit med om en olycka.

Reklamera

Hövdings Trygghetspaket

Med Hövdings trygghetspaket får du en ny Hövding om olyckan skulle vara framme.

Trygghetspaketet ingår när du köper en Hövding i Sverige eller Danmark, och består av två delar: Hövdings garanti och Solids kostnadsfria självriskeliminering i 3 månader.

Garantin gäller om din Hövding löst ut utan att du varit med om en olycka, så länge du har använt produkten på rätt sätt.

Självriskelimineringen gäller om din Hövding löst ut efter en olycka.

Observera! För att vara giltig måste Solids självriskeliminering tecknas i samband med köpet av din Hövding. Efter tre kostnadsfria månader, får du ett erbjudande om att förlänga försäkringen med 12 månader för 195 SEK. Om du inte tackar ja till detta erbjudande, upphör försäkringen automatiskt efter tre månader.

Kontakt

Adress:

Bergsgatan 33
214 22 Malmö
Sverige

Vill du bli återförsäljare av Hövding?

sales@hovding.com

 

för press:

press@hovding.com

Telefon:

+46 (0)40 23 68 68
mån-fre kl 9-16

Vill du bli distributör av Hövding?

distributor@hovding.com

övriga frågor:

info@hovding.com